Filmy ciąża, lekarz, małżeństwo

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje ciąża, lekarz, małżeństwo. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Opętany

6,3
Jess (Sarah Michelle Gellar) posiada wspaniałego męża Ryana (Michael Landes), który jest w stanie jej wybaczyć to, że zapomniała o ich rocznicy ślubu. Jego dobroć sprawia, że przygarniają do swojego domu brata Ryana, Romana (Lee Pace), który właśnie wyszedł z więzienia. Pewnego dnia dochodzi do wypadku samochodowego, przez który obaj bracia zapadają w śpiączkę. Budzi się z niej Roman, twierdzący, że jest Ryanem. Jess jest przerażona i zagubiona.
Kailashnath Malhotra (Amrish Puri) to senior dużej, zamożnej i bardzo szczęśliwej rodziny. Sędziwy starzec ogromnie pragnie, aby w jego domu ponownie rozbrzmiał czysty śmiech dziecka. Z tego też powodu, różnymi sztuczkami stara się nakłonić swego wnuka Raja (Salman Khan) do małżeństwa. Ten, choć ceni swoją wolność, decyduje się w końcu spełnić wolę dziadka. Zgadza się na ślub z proponowaną dziewczyną - piękną i inteligentną Priyą (Rani Mukerji). Ich małżeństwo okazuje się być wyjątkowo udane i szczęśliwe. Bezgranicznie w sobie zakochani młodzi małżonkowie, nie posiadają się z radości kiedy okazuje się, że Priya jest w ciąży. Niestety, kilka miesięcy później ulega ona nieszczęśliwemu wypadkowi, który sprawia, że traci nie tylko dziecko, ale również na zawsze możliwość zostania matką. Oboje z mężem ukrywają ten fakt przed resztą rodziny, która wierzy, że mimo tej tragedii doczekają się w końcu upragnionego maleństwa. Raj i Priya postanawiają w sekrecie zatrudnić kobietę, która urodzi im dziecko. Żadna kobieta nie chce jednak podjąć się tego zadania. Zdesperowany Raj znajduje prostytutkę Madhubalę (Preity Zinta), która chętnie zgadza się na ten pomysł. Trójka przeprowadza się do Szwajcarii, aby nikt nie odkrył ich tajemnicy. Mandhu coraz bardziej zaczyna podobać się elegancki świat, w którym wszyscy się kochają i szanują.
Linda, Eva, Chloe, Branca i Barbara to serdeczne przyjaciółki. Wszystkie przekroczyły czterdziestkę, ale ich życie tylko z pozoru jest ustabilizowane. Kiedy Linda, dziennikarka telewizyjna, wpada na pomysł zrealizowania programu na temat marzeń kobiet dojrzałych, zwraca się w pierwszej kolejno?ci wła?nie do nich. Chce poznać ich tęsknoty i skrywane głęboko nadzieje, dowiedzieć się, co jest dla nich najważniejsze, co jeszcze chciałyby osišgnšć lub przeżyć i na tej podstawie próbuje wysnuć ogólniejsze refleksje. Wyrwane do odpowiedzi przed kamerš panie często dopiero w tym momencie zaczynajš się zastanawiać, czego faktycznie pragnš. Sprowokowany pytaniem dziennikarki los sprawi im w krótkim czasie wiele niespodzianek.


Młodzi małżonkowie, Rosemary i Guy Woodhouse, są zachwyceni myślą o zamieszkaniu w starym domu eleganckiej dzielnicy Nowego Jorku. Nie zważają na podejrzaną reputację jego lokatorów. Plotka głosi, że zajmują się magią i czarami. Rosemary i Guy nie przywiązują wielkiej wagi do tych pogłosek. Myślą jedynie o radościach, jakie przyniesie życie w nowym, dużym mieszkaniu z dzieckiem, które wkrótce się narodzi.
Jest to historia uczucia niewydarzonego bękarta i poety Florentino Arizy oraz trzeźwej, rozsądnej Ferminy Dazy, spełniającego się po półwieczu oczekiwania. Oboje przechodzą przez wszystkie kręgi miłości - młodzieńcze zadurzenie, małżeństwo z rozsądku, szalone namiętności, miłości idealizowane i ulotne pragnienia cielesne.
Mała dziewczynka Mui zmuszona jest od najwcześniejszych lat zarabiać na życie pracą jako służąca. Swoim subtelnym wdziękiem Mui oczarowuje kolejno wszystkich swoich znajomych i pracodawców. Najpierw zachwyca się nią gospodyni, która nie może przeboleć przedwczesnej śmierci córeczki – rówieśnicy Mui. Już jako dorosła kobieta Mui rozkochuje w sobie pianistkę i kompozytora, u którego również pracuje jako służąca. W filmie można odnaleźć charakterystyczne dla kina azjatyckiego wdzięk, symbolikę, prostotę i magię subtelnych niedomówień.
Film o stosunkach między matką, a córką. Osamotniona po zamążpójściu córki, starzejąca się i egoistyczna kobieta nawiązuje romans z byłym astronautą, obecnie oddający się urokom życia. Tymczasem jej córka, zajęta bez reszty prowadzeniem domu, zostaje porzucona przez męża, a potem pada ofiarą nieuleczalnej choroby. U łoża śmierci następuje pojednanie dwóch bliskich sobie kobiet.
W powojennej Wielkiej Brytanii, Judith, artystka rozstaje się z młodym lekarzem, gdy jej chłopak, Bill Brennan, powraca z wojny. Kiedy kobieta zachodzi w ciążę, biorą ślub, ale małżonek znika. Judith szuka pomocy u porzuconego lekarza. Gdy zostaje stwierdzone, że jej mąż nie żyje, wychodzi za mąż ponownie...
Dunkierka. Anatomia morderstwa. Christophe (Francis Renaud) zamordował swoją kochankę Frédérique (Isabelle Renauld), rozwiedzioną matkę dwójki dzieci. On ma 20 lat i jest przedsiębiorcą, który lubi podrywać laski ze swoim mizoginistycznym przyjacielem 30-letnim Philippem (Alain Soral), lekarzem. Po policyjnej rekonstrukcji zbrodni, wracamy do początku ich romansu i dochodzimy do jego zakończenia. Frédérique pociągała słodka strona Christophe'a, który emocjonuje się swoją przeszłością i ma ambiwalentne podejście do swojej seksualności. Jego seksualność staje się później problemem, podobnie jak jego związek z Philippem.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…