Filmy samobójstwo, relacja brat-brat

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje samobójstwo, relacja brat-brat. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Poprzednio Czarna Manta nie zdołał pokonać Aquamana. Wciąż jednak pragnie pomścić śmierć ojca i dlatego nie cofnie się przed niczym, żeby rozprawić się z Aquamanem raz na zawsze. Tym razem Czarna Manta jest potężniejszy niż dotąd. Posiadł moc mitycznego Czarnego Trójzęba, który kryje w sobie starożytną i złowrogą siłę. Żeby go pokonać, Aquaman nieoczekiwanie prosi o pomoc Orma, swojego uwięzionego brata i poprzedniego króla Atlantydy. Obaj muszą zapomnieć o różnicach, żeby ochronić królestwo oraz ocalić rodzinę Aquamana i cały świat przed nieodwracalnym zniszczeniem.
Prawdziwa historia nierozłącznych braci Von Erich, którzy przeszli do historii w intensywnie rywalizującym świecie profesjonalnego wrestlingu na początku lat 80. Poprzez tragedię i triumf, w cieniu dominującego ojca i trenera, szukają oni nieśmiertelności większej niż życie na największej scenie sportowej.
Paryż, początek lat 60. XVII wieku. Aramis jest zakonnikiem, Portos oddaje się zabawie a Atos stał się samotnikiem. Jedynie D'Atagnan nadal służy monarsze jako dowódca gwardzistów. Tymczasem Francją rządzi despota Ludwik XIV. Gdy doprowadza on do śmierci syna Atosa, dawni przyjaciele łączą siły by pomścić chłopaka. Decydują się uwolnić z Bastylii brata bliźniaka władcy, Filipa, i odsadzić go na tronie zamiast Ludwika. Film na motywach powieści Aleksandra Dumasa.


Pułkownik William Ludlow (Anthony Hopkins) żyje na ranczo na zapomnianej przez ludzi ziemi u podnóża Gor Montana, gdzie wychowuje swych trzech synów z dala od okrutnych i krwawych wojen z Indianami. Alfred (Aidan Quinn) najstarszy z nich, jest odpowiedzialny i pełen dystansu; Samuel (Henry Thomas) ukochany benjaminek jest wrażliwym idealistą, a średni - Tristan (Brad Pitt) to duch niespokojny i nieposkromiony. W tym męskim świecie pojawia się Susannah Finncannon (Julia Ormond), kobieta piękna i inteligentna, która rozpalając w braciach pożądanie i ducha rywalizacji, zmienia na zawsze ich życiowe losy...
Historia opowiada o Franku Lucasie (Denzel Washington) – narkotykowym królu z Harlemu, który w latach 70. przemycał heroinę z południowo-wschodniej Azji w bagażach żołnierzy walczących w Wietnamie. Detektyw Richie Roberts (Russell Crowe) prowadzi śledztwo w tej sprawie. Frank Lucas przejął stawkę w grze i zaczyna budować własne imperium po nagłej śmierci szefa. Chociaż nigdy nie uczęszczał do szkoły, dysponował sporą wiedzę zebraną na ulicy. Zastosował ją łącznie z własną pomysłowością i ściśle biznesową etyką, aby przejąć kontrolę nad handlem narkotykami. Zasypywał ulice czystszym, tańszym towarem wykluczając z gry czołowe syndykaty i stając się gwiazdą w świecie handlarzy narkotyków. Richie Roberts działa wystarczająco blisko przestępczego świata, aby zauważyć zmianę u sterów. Szybko zaczyna podejrzewać, że czarny gracz znikąd ma zamiar zdominować ulice. Zarówno Lucas jak i Roberts mają swój własny rygorystyczny kod etyczny, który sprawia, że separując się od współpracowników, stoją samotnie po przeciwnych stronach wymiaru sprawiedliwości. Spotkanie, do jakiego musi ostatecznie dojść, zmieni nie tylko ich życie, ale losy całego pokolenia Nowego Jorku.
Eutanazja jest jednym z zagadnień budzących wciąż ogromne kontrowersje. Jej zwolennicy i przeciwnicy formułują szereg argumentów za swoimi stanowiskami. Nie wolno jednak zapominać, że te często jałowe spory w istocie swej podejmować powinny kwestie ludzkiej godności i cierpienia, a nie tylko rozwiązań prawych. Film Alejandro Amenábara opowiada historię sparaliżowanego człowieka, który walczy o swoją śmierć. Reżyser przypomina tym samym o dramacie jaki może spotkać każdego i o tym, że czasem jednostka nie jest w stanie dźwigać tak ciężkiego brzemienia jakim potrafi być życie.
Historia niemieckiej rodziny Essenbeck, przemysłowców, właścicieli fabryki, rozgrywająca się w latach 1933-34, czyli od pożaru Reichstagu do "nocy długich noży". Opowieść o zawiści, walce i upadku godności. Visconti czerpie tu z MacBeth'a, Demonów Dostojewskiego, jak i z Thomasa Manna i z Götterdämmerung Wagnera.
Serial jest dramatem prawniczym, obalającym mit o tym, że ciche i spokojne dzielnice miast są całkowicie bezpieczne. W rzeczywistości bywają one niemymi świadkami najczarniejszych nawet zbrodni. Annabeth jest młodą energiczną kobietą, prokuratorem z imponującym wynikiem wygranych spraw sądowych. Z urlopu macierzyńskiego wróciła właśnie do pracy i podejmuje się rozwiązania najtrudniejszych przypadków zbrodni, popełnionych w dzielnicy, w której mieszka. Zapału dodatkowo dodaje jej świadomość, że jednocześnie chroni własną rodzinę i sąsiadów.
Debiut reżyserski Janusza Kamińskiego. W szpitalu psychiatrycznym odprawione zostają egzorcyzmy. W zespole ojca Lareaux znajduje się Maya Larkin. Niegdyś była opętana przez demona, a teraz pomaga innym uwolnić się od złych mocy. Egzorcyzmy zostają jednak przerwane, a ojciec Lareaux zapada w śpiączkę. Maya znajduje w notatkach opętanego pacjenta informacje o nadejściu Antychrysta. Jest nim Peter Kelson, błyskotliwy pisarz opisujący psychikę kryminalistów. Początkowo nie może uwierzyć w to, o czym dowiedział się od Mayi. Jednak z czasem pojawiają się znaki, które uświadamiają mu, że w dniu swoich 33 urodzin stanie się szatanem. Wraz z Mayą musi znaleźć sposób, aby nie doszło do przemiany...
Tym razem detektyw James Carter i inspektor Lee dostają zadanie ochrony chińskiego ambasadora. Niestety zostaje on postrzelony, a sprawca ucieka. Nie zważając na nic, dwaj policjanci po raz kolejny rozpoczynają wspólne śledztwo, które wiedzie ich do Paryża, gdzie nie obowiązuje już ich jurysdykcja. To jednak nie powód, by zaprzestać śledztwa.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…